Livet är slöjd!

En blogg om slojd.nu, läromedel, fortbildning och symaskiner. Välkommen!

"jag är mogen"

Direktlänk 1 Kommentarer
Mamma är i Italien och tittar på vårmode och pappa är på Irland och hälsar på Moa och jag sitter här och har öppet i Slojd-butiken och tänker att det inte är lika roligt att vara ensam i Lund nu när man inte är 17 år utan har flyttat hemifrån. Då fanns så många förbjudna saker man kunde göra, typ ha stora fester. 

Vad ska jag göra här liksom? Lite obstinat och desperat ser jag mig omkring. Jo, nu har jag det... nått jäkligt förbjudet.mohahaha

*klipper papper med tygsaxen*

Johan Glans om att bo hemma.

  1 Kommentarer :

Inger Degerfält skrev 4 maj 2010 kl. 17:31

Hahahaha... ett gott skratt kan förlänga livet. Jag blev just ett par år äldre. Tänk att man i alla fall lyckats lära sina ungar något, man får inte klippa papper med tygsaxen! Och om det är det busigaste min 21-åring kan komma på att göra så känner jag mig ganska lugn och lycklig.

« Äldre Start Nyare »