Livet är slöjd!

En blogg om slojd.nu, läromedel, fortbildning och symaskiner. Välkommen!

Erbjudande - uppgradera Slöjdlexikon!

Direktlänk 0 Kommentarer
Passa på att prova 1-1-Slöjdlexikon du också!

Just nu kan du som har abonnemang "2 online + 3 installerade" uppgradera till 16 Online + 4 installerade, för bara 395 kr!

Du som redan har 16-abonnemang kan uppgradera till 32 Online + 6 installerade för 795 kr.

Skicka ett mail till kontakt@slojd.nu för att uppgradera.
Uppgraderade abonnemang gäller fortfarande till och med februari 2016.



Vi får ofta positiva kommentarer från lärare som använder Slöjdlexikon. Det glädjer och uppmuntrar oss. Att Slöjdlexikon är till så stor nytta och avlastning runt om i Sverige märks av det ständigt ökande antalet abonnenter. Allt fler har tillgång till klassuppsättningar av datorer eller surfplattor, och inser samtidigt att det tar tid att hitta bra, pedagogiska filmer på "nätet". I Slöjdlexikon finns allt samlat och anpassat till skolans undervisning.

Slöjdlexikon fungerar både i smartphone, surfplatta och dator.

Kommentar från en slöjdlärare till en annan, som även vi fick ta del av. Tack!

Jag betalar både för Slöjdlexikon och Slöjdportfolio.
Har gjort det i flera år.
Hittills har jag tyckt att det är värt pengarna.
Slöjdlexikon är oerhört praktiskt och tidssparande att ha tillgång till.
Sällan eller aldrig hittar vi något som är filmat så bra som i Slöjdlexikon.
Programmet används av samtliga årskurser, 3-6, så gott som vid varje lektion.
Det jag upplever som allra bäst är att det är lätt för alla att se en progression i vad man kan göra, vilka möjligheter en teknik kan ge.
Det är användarvänligt på så sätt att moment för moment vanligtvis sker genom att man klickar sig fram istället för att visas som en enda lång film. Åtminstone uppskattar mina yngre elever det.
Jag anser att programmet underlättar möjligheten för både eleverna och mig att låta dem arbeta med olika arbeten eftersom filmerna är så välgjorda och genomtänkta.
Jag har flera elever som klarar sig nästintill på egen hand.

/Kerstin

och en glad lärare till:

Nu när mina högstadieelever fått vars en iPad är allt så mycket lättare. Jag slipper att visa,visa,visa... och hinner istället prata med eleverna om deras processer. 

/ Inger


Beställ ett nytt abonnemang till extra låga höstpriser!


« Äldre Start Nyare »